joi, 17 februarie 2022

La CRPCSA TIMIȘOARA au pus un gargaragiu pe post de președinte al comisiei de cercetare administrativă constituită în vederea recuperării prejudiciului înregistrat ca urmare a depistării unor lipsuri în gestiunea 1409 Medical...

 

Gargargargarrr... gurgurgurgurrr...


Membrii comisiei așteaptă cu stoicism ca președintele lor să iasă de la baie. Unde face puțină gargară cu ceai de mușetel și salvie.

Într-un final se deschide larg ușa și, în sala de ședințe, abia reușind să-și dreagă glasul, își face apariția președintele comisiei de cercetare administrativă.

"Cred că am luat cam mult Sexoraletten aseară, începuse dânsul pe un ton justificativ. Deja începuse să mă jeneze puțin gâtul, dar am zis că mai merg 2-3 pastile... Nu se terminase filmul pe Netflix... 
Le-am supt ca pe mentosane. Am exagerat un pic."

"Hexoraletten !", corectă prompt asistentul medical, ridicându-se cuviincios în picioare. 

"Dar dumneata cine ești ?"

"Vug Ciprian,  Your Honor ! Credeți-mă, știu ce spun ! Hexoraletten, nu Sexoraletten... Le mai dăm la străini cu roșu în gât..."

"Și dumneata, domnule Bug, nu ai învățat că aici la Comisie se ia cuvântul în mod organizat ? Poftim, vorbește ! Mai ai ceva de spus în apărarea ta ?"

"Nu sunt vinovat."

"Firește, toți spuneți așa. Să se consemneze că domnului Bug îi lipsesc din gestiune o foarfecă, un stetoscop și nu poate justifica cui a dat atât Sexoraletten încât, credeți-mă, a influențat prețul lor pe piața neagră. Se pot obține acum la un preț derizoriu, ceea ce este revoltător, inacceptabil."

"Hexoraletten, nu Sexoraletten. Și mă cheamă Vug, nu Bug ! La fel cum pe domnul Crețu îl cheamă Marian și nu Mihai !"

"Îl cunoașteți pe domnul Crețu ?"

"Dacă îl cunosc ? Sunt principalul lui furnizor de pește... Am peste 20-30 rapoarte înregistrate..."

"Joci tare de tot în Liga I, domnule Vug ! Dar ia spune-mi, de ce nu ați luat măsuri drastice să nu vă dispară ustensilele medicale din gestiune ? De pildă... Unde este stetoscopul ?"


Filimon Pitea a uitat combinația de la seiful unde ține planificarea serviciilor și evidența zilelor de recuperare, deci dacă putem să-l sprijinim cu un stetoscop. 

"Am o vagă bănuială. Știți la ce mai este bun un stetoscop ? Dacă nu este la psiholoaga Centrului,  unde domnul dr. Hornariu o mai controla din când în când să vadă dacă nu are o afecțiune la plămâni, este posibil să fie la domnul Pitea în birou... că a uitat dânsul cifrul de la seif... Din păcate stă cam prost cu memoria... Nouă ne-a făcut pierdute și orele de recuperare, nu-și mai amintește absolut nimic ! E un caz disperat de amnezie la locul de muncă..."

"Bine, vom investiga. Până atunci vă rog să nu părăsiți orașul de domiciliu. Ancheta este în desfășurare, facem cercetări.

"Cam ce măsuri v-ați gândit că puteam lua astfel încât să nu figurez cu lipsuri în gestiune ?"

"Păi, de exemplu, de ce nu întocmeați la ieșirea din tură un proces verbal cu colegul care vă schimba ? I-ați fi predat lui toată gestiunea pe proces verbal, apoi când vă întorceați la muncă o puteați prelua din nou, după ce ați fi numărat ce bunuri materiale s-au consumat în lipsa dvs... Făceați diferența și aia era"

"Care coleg ? Eu nu mă întâlnesc decât cu umbra mea când termin tura la ora 20:00. A doua zi de dimineață, la Compartimentul Medical obișnuiesc mai mulți colegi să-și bea cafeaua. Pe timpul nopții însă nu avem pe nimeni să asigure asistența medicală străinilor cazați în Centru. Doar dacă n-o umbla vreo stafie de-a lui Pitea să mai dea câte o pastilă în caz de urgență... că dânsul mereu a raportat că nu sunt probleme."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu