marți, 15 martie 2022

Până nu se înfige o mână zdravănă de femeie în ciuful lui Pitea, nu se rezolvă absolut nimic. În timp ce "directoarea" de la Arad ia taurul de coarne și încearcă să facă ordine, directorul adjunct Oance pare suit într-o mașinuță teleghidată : "Ne putem mobiliza și noi azi ? Să acordăm mai multă atenție..."


Panică mare la CCSLCP ARAD.

"Să dea D-zeu să ne încadrăm, am intrat puțin în criză de timp cu evaluările..."

Serios ?

Doar puțin...

Zilele astea trebuie să ajungă la DGMRU situația definitivă cu calificativele : câte FB, câte B. Și câte din celelalte, dacă or fi...

Cum să ajungă ? Dacă mai marii Aradului sunt încă în stadiul completării fișelor de evaluare cu starea de sănătate a personalului.

Ce-or fi făcut până acum, având în vedere că activitatea trebuia încheiată până pe 15.02.2022 ?

Ăsta era primul lucru pe care trebuiau să-l facă.

Să le dea la medicul de unitate să le completeze.

Management de calitate superioară... au jucat bâza !

Dacă însă le atragi atenția că sunt pe o cale greșită, cunoaștem pe unul care se burzuluiește și reclamă nici mai mult, nici mai puțin, decât imixtiune ilegală în activitatea sa.

Adio consultanță pe linie de Resurse Umane, nene Oance ! 
S-au dus vremurile alea...

Ești pe cont propriu !

Cât despre Pitea, omul are cu totul alte preocupări, de o complexitate ieșită din comun...

Noroc că a apărut doamna Diana Sima, psiholoaga Centrului care, cel puțin pe grupul WhatsApp, pare să ia inițiativa... Asta în timp ce ceilalți berbeci sunt preocupați să se învârtă în jurul cozii.

Asta da, femeie ! Pune tanti furtunul pe ei !

Energizează-i puțin, dă-le niște vitamine...

Cine știe ce resorturi psihanalitice activează în subconștientul celor doi directori, că la un moment dat lui Oance i-a tăiat macaroana : 
"pe tine nu te interesează că ești la Andromeda", iar celălalt, de frică, a dat asigurări că se execută imediat ce intră în posesia adeverinței.

Nu-i de glumă cu tanti psiholoaga...

Iar citatul acela fabulos : "Renumele pe care il avem ca si colectiv genereaza consecinte"....

Maaamăăăăă, ne-a dat pe spate !

Vă dați seama cu ce concepte de vinovăție își hrănește și mobilizează colegii ? A pus mâna pe bici și făcăleț în același timp.

Ce știți voi... Chestii de psihologie inversă...

"Cătăline, gata ! Vino-n casă, spală-te pe mâini !"

"Dar mai vreau puțin cu mașinuța..."

"Acum, am zis !"

(N.a. Extras din convorbirile de pe grupul WhatsApp al CCSLCP ARAD - câteva postări în urmă)


Un comentariu:

  1. VORAȚIUNEA EFICIENTĂ, URGENTĂ REAL, PENTRU A AJUTA LA READUCEREA FOSTA IUBITĂ ȘI LA SALVAREA CĂSĂTORIEI


    Salutare tuturor, numele meu Elaine Owen sunt atât de copleșită de bucurie, datorită Dr.saguru, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie cu câțiva ani în urmă și am fost foarte devastată pentru că nu i-am greșit niciodată, am rămas cu cei doi copii ai mei și un job care plătește puțin. Aproape că am renunțat până când am văzut o mărturie online despre Dr.saguru despre cum a ajutat o mulțime de oameni, așa că l-am contactat surprinzător la 24 de ore după ce am făcut ceea ce mi-a cerut doctorul să fac, soțul meu s-a întors a doua zi după vrajă. eu să-l iert și am promis să nu plec niciodată. Soțul meu s-a întors de 6 luni și nu am avut niciodată probleme, mă bucur că nu m-am îndoit de dr. saguru acum sunt sigur că poate rezolva orice probleme cu o ușurare rapidă, îl puteți contacta și pentru ajutor acum.

    E-mail: saguruu087@gmail.com

    RăspundețiȘtergere