marți, 1 martie 2022

Conducerea CCSLCP ARAD nu se astâmpără deloc. Nu răspunde în scris la solicitările adresate privind recuperarea orelor suplimentare, efectuarea concediilor de odihnă și a altor drepturi ale polițiștilor din subordine. Contestațiile la evaluările de serviciu ale polițiștilor deveniți incomozi prin luările de poziție și semnalarea neregulilor au fost admise și calificativele crescute. Filimon Pitea pare puțin supărat și își varsă nervii pe cei care nu au nicio vină că lucrurile merg din prost în mai prost


Va sosi momentul când polițiștilor nemulțumiți de managementul aplicat la nivelul Centrului nu le va mai rămâne decât soluția să se adreseze organelor  competente de cercetare penală sau să-și caute dreptatea în instanțele de judecată. 

Abuzuri la ordinea zilei, nereguli și tot felul de nedreptăți de care uzează niște moșieri ce au pierdut de mult simțul realității.

Ceea ce este cu mult mai grav este că acești căpcăuni, în ciuda evidenței, încearcă din răsputeri să convingă personalul din subordine că brânza-i ceapă sau nisipul caviar.

Aduc și argumente în acest sens. Se comportă exact ca niște scamatori amatori. Trag de o batistă, iese un porumbel, bagă o sabie într-o cutie și se aude mai întâi un "Auuuu !"...

În loc să promoveze respectarea reglementărilor legale, ei sunt primii care le încalcă. Dacă le ceri explicații, îți  "demonstrează" cu nonșalanță că au citit ordinele de linie și sunt la curent cu legislația.

Te apucă râsul când constați ce interpretări "originale" dau textelor de lege.

Prosteală pe față, deocamdată la scară redusă.

Dar dacă merge, conul Filimon și aghiotantul Cătălin promit că le vor aplica la scară largă.

Ce băieți descurcăreți sunt cei doi, am aflat din situațiile prezentate până acum.

Un singur lucru nu au anticipat : că există oameni hotărâți să le dea arama pe față.


Un comentariu:

  1. VORAȚIUNEA EFICIENTĂ, URGENTĂ REAL, PENTRU A AJUTA LA READUCEREA FOSTA IUBITĂ ȘI LA SALVAREA CĂSĂTORIEI


    Salutare tuturor, numele meu Elaine Owen sunt atât de copleșită de bucurie, datorită Dr.saguru, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie cu câțiva ani în urmă și am fost foarte devastată pentru că nu i-am greșit niciodată, am rămas cu cei doi copii ai mei și un job care plătește puțin. Aproape că am renunțat până când am văzut o mărturie online despre Dr.saguru despre cum a ajutat o mulțime de oameni, așa că l-am contactat surprinzător la 24 de ore după ce am făcut ceea ce mi-a cerut doctorul să fac, soțul meu s-a întors a doua zi după vrajă. eu să-l iert și am promis să nu plec niciodată. Soțul meu s-a întors de 6 luni și nu am avut niciodată probleme, mă bucur că nu m-am îndoit de dr. saguru acum sunt sigur că poate rezolva orice probleme cu o ușurare rapidă, îl puteți contacta și pentru ajutor acum.

    E-mail: saguruu087@gmail.com

    RăspundețiȘtergere