miercuri, 9 martie 2022

În timp ce Putin stă cu arătătorul pe butonul nuclear, Oarză ne arată două degete mijlocii și se amuză copios. În contextul războiului din Ucraina, cui îi mai pasă de sancționatul penal de la Control ? Cine își mai aduce aminte de ceea ce a făcut ?

 



Inspectoratul General pentru Imigrări are multiple valori.

Una dintre ele este șeful serviciului Control.

Polițistul "bălțat", cu două-trei infracțiuni la activ (înșelăciune, fals și uz de fals, infracțiuni în formă continuată), deși și-a recunoscut faptele în fața procurorilor, a fost identificat ca fiind cel mai capabil ofițer să ocupe acest post de conducere de la înălțimea căruia supraveghează foarte atent starea și practica disciplinară din cadrul unui inspectorat general.

A fost foarte apreciat de către fostul inspector general Medrega, care îi alocase "pe viață" sporul de 50% pentru lucrări de excepție.

A plecat Medrega, a plecat și Oscarul.

Dar Orzarul e în continuare pe metereze...

Veghează foarte vigilent ca nu cumva alți polițiști să deranjeze conducerea instituției călcând în străchini.

Dacă nu-și face treaba "cum trebuie", zboară imediat, având în vedere că există sute de motive ca să nu mai fie menținut în funcție.

Chiar ministrul Bode i-ar fi declanșat preventiv o cercetare prealabilă, pentru "complexitatea lucrărilor de excepție" pe care le-ar fi executat.

Omul însă nu are nicio vină.

Fiind foarte loial, tocmai pentru că este extrem de șantajabil, domnul Oarză are un merit extrem de bine cotat : "cântă" foarte bine, după partitură...

Ia uitați ce voce de soprană are ...



Un comentariu:

  1. VORAȚIUNEA EFICIENTĂ, URGENTĂ REAL, PENTRU A AJUTA LA READUCEREA FOSTA IUBITĂ ȘI LA SALVAREA CĂSĂTORIEI


    Salutare tuturor, numele meu Elaine Owen sunt atât de copleșită de bucurie, datorită Dr.saguru, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie cu câțiva ani în urmă și am fost foarte devastată pentru că nu i-am greșit niciodată, am rămas cu cei doi copii ai mei și un job care plătește puțin. Aproape că am renunțat până când am văzut o mărturie online despre Dr.saguru despre cum a ajutat o mulțime de oameni, așa că l-am contactat surprinzător la 24 de ore după ce am făcut ceea ce mi-a cerut doctorul să fac, soțul meu s-a întors a doua zi după vrajă. eu să-l iert și am promis să nu plec niciodată. Soțul meu s-a întors de 6 luni și nu am avut niciodată probleme, mă bucur că nu m-am îndoit de dr. saguru acum sunt sigur că poate rezolva orice probleme cu o ușurare rapidă, îl puteți contacta și pentru ajutor acum.

    E-mail: saguruu087@gmail.com

    RăspundețiȘtergere